Behöver nytt stalltäcke!

Jag behöver verkligen köpa ett nytt lite tunnare stalltäcke till Lordi, dom han har nu är alldeles för små så jag får ju snart skämmas!
Problemet är bara att jag inte vet riktigt vad jag ska köpa, eller snarare kanske vilka jag ska köpa för han lär väl behöva fler än ett. ;)
Tycker ju att fleece är ett ganska bra material men då bör ju utsidan vara i något annat glansigare material annars fastnar det ju ett ton spån i täcket = not so good. Behöver också ha bogveck, gärna höga, för annars har ju täckena en viss tendens att spricka framme i bogen.
Någon som har något bra täckestips?
 
 Horze hade ju täcken som liknade detta fast i massa olika färger förut, men jag vet inte om de säljs längre?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0