Vilodag

Hej hopp!
I måndags var jag hästledig så Lordi tog det lugnt och jag lekte mästerkock och gjorde amerikanska pannkakor haha!
Igår red jag lite dressyr i lilla ridhuset och han kändes väldigt pigg, framåt och fräsch i kroppen så det var riktigt roligt! :) Provade även att rida "bågar" på långsidorna så att jag kunde ställa om och fick träna på att göra det lite snabbare än vad det blir när man rider exempelvis runt fyrkantsspåret. Första gångerna förstod han inte riktigt vad vi skulle göra så jag tog det i skritt i båda varven och provade bara någon gång i trav, men det gick bra och han var väldigt följsam. :)
Idag har han bara vilat och i morgon hade jag tänkt att skritta ut en sväng om det inte tok-snöar för då hittar jag på något annat.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0