Söndag

Jaha, då var det söndag idag då. Men det gör inte mig så mycket eftersom att jag är ledig hela nästa vecka :)
Igår var jag lite flitigt och red markarbete med Lordi, det blev väl kanske inte jätte avancerat men i alla fall tre travbommar på den ena långsidan och ett litet "hinder" på ca 40 cm på den andra långsidan.
Han skötte sig fint och travade på bra över bommarna, så jag gjorde det bara några gånger i varje varv eftersom att han gjorde det bra och det var ju inte direkt någon speciell övning som skulle resultera i något speciellt. :)
Sen galopperade jag lite  och efter det tog jag 5 skutt i olika varv över det lilla hindret och det var inga problem så då skrittade jag bara av så fick han gå hem och äta kvällsmat sen.
 
Bild från i höstas när vi skulle galoppera över väldigt låga hinder för att han skulle få börja träna på att "hoppa" under ryttare, han var lite vild den dagen och tog i liiiite mycket...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0